mandag 13. oktober 2008

# Oppgave 2 #

Ja da kommer eeeendelig oppgava mange har venta på..hihi!

Noen som er spente??



trallala...

neida!




Oppgaven lyder:




  • Bruk en bit fra en strømpebukse


  • Ha med tydelig håndsøm og maling


  • Premie fra Studio2Mers Créations


  • det er 30 stk som går videre etter denne oppgaven.

Strømpebukse ideen fant vi her. Om det er andre eksempler på kreativitet med strømpiser så kan dere se på følgende linker:


Link 1


Link2


Link3


Link4


Her ser dere den lekre premien dere kan vinne!





Ja nå gleder vi oss til å se alt det lekre dere lager!!
Send inn bidragene på mail: scrappemania@gmail.com
Frist: lørdag 18. oktober, midnatt.

Klar, ferdig SCRAPP!

35 kommentarer:

solsiv sa...

Å oi...store min... :-)

Kathrine sa...

Spennende oppgave!
Link 2-4 er forresten døde linker.

Nora sa...

Hm, utfordring igjen:) Har funnet frem en strømpebukse..hihi:)

annes paperfun sa...

Så spennende oppgave!
Yes! Da er det bare å starte :o)

Store og små sa...

Så kule utfordringer dere kommer med! Suverent altså!
*inn i tenkeboksen*

Unknown sa...

Kjempe spennende oppgave! Men jeg syntes denne var litt vanskelig også jeg da...

hmmm.. hva skal man scrappe denne gangen da mon tro??

Anne M sa...

Stilig oppgave!!

Torill sa...

Dere er jammen gode til å finne på utfordringer!!! KULT! her må det tenkes litt:-)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Så kom jeg endelig hjem igjen, og fikk se oppgaven..
Stilig!
Dere er utrolig flinke til å lage utfordringer altså. Her må det tenkes.

Linda S. L sa...

wow! kreativt men vanskelig må jeg si. riktig i tenkeboksen må jeg :)))

lam sa...

sjov opgave. kan vi bruge en bid af et par selvsiddende strømper eller skal det var strømpebukser?

{ Kristina } sa...

Strømpebukser! :)

Kjerubin sa...

oii.. også jeg som ikke har sånne da.. må ut og kjøpe et par nå...
gubben rister på hodet og lurere på om det er noe vi IKKE scrapper.. hihihi

Julia sa...

Så utrolig stilig oppgave!!
Har noen ideer klar, må bare få anledning til¨å sette meg ned ved bordet..:-)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Et par spørsmål fra meg, før jeg prøver ut, nattens idéer:
Er det noen krav til form og størrelse på layouten?
Og er det lov å bruke In stitch'z sjablonger til håndsømmen?

{ Kristina } sa...

Sjablonger kan du bruke ja. Og størrelsekravet er det samme som tidligerer; 12x12 eller lettersize.

Merete sa...

Knalltøff oppgave!! Skal se om jeg finner ei strømpebukse nå...

Mitt Kreative Krypinn sa...

Takk for svar Kristina :)
Nå skal jeg se om det går å sette planen ut i live..

ninabakke sa...

Oi, denne var vrien... Kjempe gøy med skikkelige utfordringer også får man laget med ting man ikke har brukt før, spennende :)

Jeg har begynt, men sliter veldig gitt...

{ Kristina } sa...

Gleder meg veldig til det raser inn bidrag her! Er så spent på å se alle strømpebuksene, haha! :D

Anonym sa...

Dette blir moro!

Unknown sa...

Må det være "dame-strømpebukser"??

{ Kristina } sa...

Nei, det må det ikke. :)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Nå har jeg klippet sund en strømpebukse, og laget "pynt" til LOen, men så ble jeg plutselig litt usikker....
Det står en bit av en strømpebukse, skal det bare være en bit, eller er det godkjent at vi bruker strømpebuksebitER til å lage noe av?

{ Kristina } sa...

Du kan så klart ha flere biter ja. Men husk at det skal være tydelig hvor du har brukt det.

Trine sa...

åh, som jeg gleder meg til å se alle de kule bidraga!!

Merete sa...

Bidrag sendt!! Er forbredt på at dette er mitt siste bidrag altså..for det ble igrunn bare rot. Men pytt pytt..artig har det vært lell;)

Gleder meg til å se hva dere andre kommer opp med!!

ninabakke sa...

Jeg har sendt inn. :) Gleder meg til å se bidragene!

Torill sa...

Ja, da er det gjort! Ingen vei tilbake - bidraget er levert... hi hi! Lykke til alle sammen!

Unknown sa...

Puh...der var min sendt også! :)

missusem sa...

Levert!!

gleder meg til sondag! Lykke til!

Nora sa...

Sånn, da har jeg levert:D Gleder meg til å se alle bidragene på søndag!!:D

Renee sa...

Sendt inn mitt bidrag jeg.
Morsom oppgave *nikker*

Mitt Kreative Krypinn sa...

Gleder meg også til søndag, når vi får se alt det flotte som er blitt laget.

Og så håper jeg alle leverer denne gangen, er jo litt ekstra morsomt da.

Er ihvertfall noen supre utfordringe vi har fått :)

solsiv sa...

Da er ett eller annet sendt...