mandag 27. oktober 2008

# Oppgave 4 #

God mandags formiddag alle sammen!
.
Er dere klare for en ny oppgave? Regner med det ja..
.
Denne gangen er oppgaven ganske enkel:
Du skal scrappe en LO hvor du bruker en sangtittel som tittel.
Enkelt tenker dere... jepps, bare en liten catch... for det er vi som har bestemt hvilken sangtittel, og dere får ikke samme heller, neida, hver deres.
Ut i fra en lang liste med sangtitler som vi har laget, har vi (dvs jeg har fått min kjære til å gjøre det) trekt ut følgende sangtitler til følgende Runwayjenter:
.
Ruffa: November Rain - Guns’n Roses
Vibeke: Me and My Friends – Red Hot Chili Peppers
Marianne Hope: Teenage Dirtbag - Wheatus
Pilfinken: Sad But True - Metallica
Lam: Heaven – Bryan Adams
Torill: Mysteriet Deg – Bjørn Eidsvåg
Hilde: Because of You – Kelly Clarkson
Silje: Apologize - Timberland
Maren: Girls Just Wanna Have Fun – Cindy Lauper
Merete: Mamma Mia - Abba
Aquarell: I’m Still Standing – Elton John
Kjerubin: Bad Day – Daniel Powter
Solsiv: Please Forgive Me – Bryan Adams
Maritamor: Bare i Natt - Mods
Gladie: Forever Young - Alphaville
Ninabakke: She’s the One – Robbie Williams
Anne Kristine: Thank You – Alanis Morisette
Broggis: Wind of Change - Scorpions
Nora: Gimme Gimme Gimme - Abba
Lillenala: Nothing Else Matters - Metallica
Kathrine: Heroes – David Bowie
Smuti: Nothing Compares to You – Sinnead O’Connor
Oheidia: Picture of You - Boyzone
Marle: Splitter Pine – DumDum Boys
.
For å få ekstra inspirasjon mens du scrapper, så kan dere jo finne låta deres på Youtube å høre på den ;)
.
Innleveringsfristen er lørdag 1. november, midnatt.
Bidrag sendes på mail til scrappemania@gmail.com
.
Husk på at det dere scrapper her skal være helt nytt, og ikke vises frem andre steder før etter Runway showet på søndagen! Og vi godtar bare 12x12 eller lettersize + runde, artisan o.l. i disse størrelsene.
.
Etter denne runden går 16 deltakere videre.
.
Som vanlig kårer vi også en vinner av runden, og denne gangen kjemper dere om denne flotte premien fra Magic Mesh:


Vi gleder oss til å se hva dere finner på. Lykke til!!!

32 kommentarer:

Gladie sa...

Haha, eg trur eg dauvver. hadde du gitt med november rain hadde eg hatt en ferdig allerede ;)
forever young var favoritten i hine hårde dager, har den faktisk på LP et sted...
Og dere kunne jo ikke funnet mer passende tittel for en BOM til meg, da. LOL. TUSEN TAKK! :)))

Kathrine sa...

Artig da :)
Kan tittelen oversettes?

SILJE sa...

Super oppgave...og lurer på,som Kathrine, om tittelen kan oversettes?

annes paperfun sa...

Kjempeflott oppgave og sang :o)
Gleder meg til å sette igang her...

Mitt Kreative Krypinn sa...

Åh, dette var gøy!!

Syns alle tittlene var greie og det er ingen annen kriterie?

Tjo-ho her må det tenkes...

{ Kristina } sa...

Ingen oversettelse nei. Og ingen andre kriterier enn denne sangtittelen som tittel på layouten.

Heia alle sammen!

Renee sa...

Artig - så får vi vente på litt regn da :smiler:

Marita sa...

Herrejesus!!!! Alle andre har jo fått kjente sangtiltler jo :p haha!

Godt jeg får en skikkelig utfordring denne uken også, jenter ;o) Gleder meg til å begynne! (må bare høre sangen først, tenker jeg...)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Har cd med mods vi, men tror dere jeg fikk den? Neeeida, men fornøyd er jeg..
Du får høre sangen for litt inspirasjon ja.

Lykke til alle jenter!

Julia sa...

Åååå, denne kunne jeg tenkt meg å være med på!
Lykke til jenter!

SILJE sa...

Er det lov å ha en undertittel?

{ Kristina } sa...

Det går fint ja. :)

ninabakke sa...

Oi, dette kan bli vanskelig :S
skal få tenkt ut noe lurt (håper jeg)

Lykke til alle sammen, blir så herlig å se alle bidragene :)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Ser at det er greit med ndertittel, hva med annen journaling?

{ Kristina } sa...

Journaling går greit det også. Men husk å ha en tydelig tittel.

Store og små sa...

Åh, så kult!
Denne gleder jeg meg til å lage. :D

lam sa...

genial opgave og hmmmmm hvordan vidst I lige at jeg er vild med Bryan Adams

Unknown sa...

ojojoj.. arti oppgave.. bare å sette seg i tenkeboksen nå :D

Mitt Kreative Krypinn sa...

Regner med at størrelsen er den samme som før; 12X12 og lettersize, men et teit spørsmål fra en gammel blond dame: Hvor stor er lettersize?
Anyone?

SILJE sa...

Lettersize er 8,5*11 inch. mener jeg...

Mitt Kreative Krypinn sa...

Da satser jeg på at det er rett, syns jeg har hørt det før...

Kanskje blir det likevel en 12X12, vi får se :)

Takk for hjelpa!

Aquarell sa...

Okay... I'm still standing, ja...
Står her og lurer på hvilket bilde som kan passe til denne... ;)

Anonym sa...

Smuti: ja, som Silje sier, Lettersize er 8,5x11 tommer (21,59x27,94 cm)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Må lettersize "stå" eller kan den "legges" også??
Håper noen forstår hva jeg mener, og som dere skjønner er jeg veeeeldig "klorbleika" Thi-hi

SILJE sa...

Lettersize kan legges ja!

Mitt Kreative Krypinn sa...

Tusen takk, Silje!

*klem*

Kathrine sa...

Vi får bekreftelsesmail denne gangen også eller? Jeg er på reisefot og usikker på nettilgang der så jeg ville bare forsikre meg at jeg ikke uteblir pga en feil i cyberspace.

Heidi sa...

Kristina blir borte noen dager grunnet dødsfall i familien. SKal sette meg ned å besvare mail når ungene er i seng.

Kathrine sa...

Oi, kondolerer til Kristina.

ninabakke sa...

kondolerer Kristina *klem*

Gladie sa...

Uff da. Kondolerer, Kristina.

Kjerubin sa...

Kondolerer kristina..