søndag 16. november 2008

*R*U*N*W*A*Y*S*H*O*W*

Da var vi her igjen da jenter, og vi kan vise fram noen flotte og kreative bidrag fra deltakerne våre. :)

Dere har vært veldig flinke til å bruke (eller ikke bruke) disse "pengene" dere fikk, og dere har virkelig imponert med idéene dere fikk. Skal innrømme at jeg var glad jeg satt på denne siden av konkurransen, haha.

Vi ser gjennom resultatet nå, og kommer forhåpentligvis snart fram til en vinner, og de 3 andre som går videre til Finalen. Dåååne, vi har allerede kommet så langt!!

Men her, de flotte bidragene, kos dere med dem!!


Silje


Ruffa


Marianne Hope


Lillenala


Lam


Kathrine


Hilde


Anne Kristine

9 kommentarer:

SILJE sa...

Flotte LO'er jenter!! Lykke til!

annes paperfun sa...

Så flotte bidrag!!! Lykke til jenter.

lam sa...

sikken en kreativitet og sjove påfund. Godt jeg ikke skal vælge en vinder :O)

Pernille sa...

Oj, så mange flotte og kreative LOer! Imponerende!!

Kjerubin sa...

ÅÅÅÅ.. så nydelige Loer dere har laget alle sammen..
Glad det ikke er jeg som skal avgjøre dette.... For det kan ikke være lett å ta ut noen nå...

LYKKE TIL! alle sammen..

Torill sa...

SÅ UTROLIG MASSE KULT!!!!!!
DERE HAR VÆRT SKIKKELIG FLINKE ALLE MANN! kreativ gjeng, ja!!
Lykke til!

Mitt Kreative Krypinn sa...

Faaaantastisk!
Så flink dere har vært.
Virkelig kreative bidrag dere har fått til.
Lykke til alle sammen!

Linda sa...

Utrolig for noen flotte LO'er man kan lage for 30 kroner :D
Fantastisk bra!

Vibeke sa...

Nydelige Loer jenter!!!:)

Lykke til alle sammen!!:)