søndag 2. november 2008

Vinner av runde 4!!! ... og hvem går videre...

Jepps... Vinneren av den fjerde runden i Mania Runway er altså... tam-da-da:¨
Lisette!!!
Med dette flotte bidraget:
Gratulerer så masse!!!

Send oss adressen din på scrappemania@gmail.com så sender vi deg denne flotte premien fra Magic Mesh:
Og de som går videre etter denne runden er:
Marianne
Lisette
Torill/Screppa
Silje
Ruffa
Kathrine
Gladie
Smuti
Hilde
Anne Kristine
Kjerubin
Nora
Vibeke
Aquarell
Lillenala
Marle
.
Gratulerer alle sammen!
.
Er dere spente??? Neste oppgave kommer i løpet av morradagen :o)

18 kommentarer:

Gladie sa...

ååååå, tusen takk! :)))

Og gratulerer så mye, Lisette - det var et fantastisk nydelig bidrag! :)

Vibeke sa...

Gratulerer så mye Lisette!!!!:) Lekker LO!!!:)

Og jippi - jeg er med videre!!! Tusen takk:)

ninabakke sa...

Gratulerer så mye, nydelig bidrag! :)

Og gratulerer til alle som er videre :D Dere er knall flinke!

da var det over for meg, hadde ikke regnet med noe annet heller, vært gøy å være med.

ninabakke sa...

Gratulerer så mye, nydelig bidrag! :)

Og gratulerer til alle som er videre :D Dere er knall flinke!

da var det over for meg, hadde ikke regnet med noe annet heller, vært gøy å være med.

SILJE sa...

Gratulerer så masse Lisette! Nydelig LO...!

Og tusen takk for at jeg får være med videre!!!:)

solsiv sa...

Gratulerer Lisette og alle dere andre som ble med videre.
Skal fortsette å følge med :-)

Marita sa...

Masse gratulerer til alle som gikk videre, og en ekstra grattis til Lisette! Nydelig LO!
Ønsker dere lykke til videre, samtidig som jeg takker for meg :o)

annes paperfun sa...

Gratulerer så masse Lisette...nydelig LO!!!
Og tusen tusen takk for at jeg er med enda en runde :o)

Store og små sa...

Gratulerer så mye til en verdig vinner og tuuuusen takk for at jeg får sjansen til å være med videre. Kjenner meg rent beæret!

Lillenala sa...

Gratulerer så masse :) Da jeg så bidraget på runwayen tenkte jeg at dette måtte være vinneren... (ikke at de andre bidragene var stygge altså, for alle var sinnsykt bra).

Og så kult at jeg gikk videre!! :D Hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt...

Marianne Hope sa...

Yeah! Videre! Gratulerer Lisette, med en flott LO!

Kjerubin sa...

Gratulerer Lisette... Nydelig LO..
Og gratulerer til alle som gikk videre.. :) Gleder meg til i morgen og en ny utfordring..

lam sa...

Hold da fest ;O) Jeg er meget overrasket over at vinde, for jeg synes der var rigtig mange flotte bidrag. Tusind tak og tillykke til alle dem, som er gået videre

Linda S. L sa...

Utrolig flotte alle sammen jenter!!
og gratulerer til Lisette :)

Torill sa...

GRATTIS LISETTE!!!
kjempekjekt!!
Og så spennende!
Tusen takk for at jeg fikk være med til neste runde!! Gleder meg til å se hva som dukker opp i dag!!!

Mitt Kreative Krypinn sa...

Har litt problemer med nettet og får bare opp litt av siden, men nå har jeg fått med meg at Lisette vant. Gratulerer!!!! Virkelig en nydelig lauout.
Og jeg er med videre?? Tuuusen takk, det er virkelig en ære i dette selskapet.
Nå gleder jeg meg til ny oppgave kommer (om jeg klarer å få sett den..)

Merete sa...

Gratulerer, LIsette!! Kjempenydelig bidrag:)

Og lykke lykke til videre, jenter! Jeg takker for meg, men kommer til å følge med. Det har vært kjempegøy å få være med :) Og tusen takk for supre og utfordrende oppgaver :)

Trine sa...

Jeg er så imponert jeg! måtte bare si det! hihi!