søndag 9. november 2008

Vinner og de heldige som går videre til runde 6

Kryss i taket! Vinneren annonser før mørkets frambrudd. :lol:

Den heldige vinneren av Runwayshow #5 er:

"

"

"

"

"

"

"

"

Anne Kristine med denne herlige LOen.


Send oss navn og adresse til scrappemania@gmail.com for å motta nyyydelig premie fra Sweet spuds.

De andre 7 heldige som går videre til neste runde er:

Kathrine
Ruffa
Lillenala
Lam
Silje
Marianne Hope
Hilde

Gratulerer så mye!

Tusen takk til der som har røket ut, det har vært en sann glede og en enorm inspirarsjon å ha dere med. Vi bøyer oss i støvet!

11 kommentarer:

Store og små sa...

Tusen takk for fornyet tillitt. Nå ble jeg stolt altså!!

Og gratulerer så mye til Anne Kristine. Nydelig LO og riktig vinner!

Renee sa...

Næææ såååå moro da - *rørt*

Tuuusen takk *klemmer*

Unknown sa...

Gratulerer gratulerer!!

Velfortjent alle sammen!!

Lykke til videre i neste runde :)

O_o

Vibeke sa...

Gratulerer Anne - utrolig flott LO!!:)

Takk for meg - og lykke til videre alle sammen:)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Gratulerer Anne Kristine!
Enda en fantastisk LO fra deg. *klem*

Tusen takk for meg, og for fantastisk flotte utfordringer!

Gratulerer og lykke til videre, Jenter!

SILJE sa...

Gratulerer til Anne Kristine...Superflott LO!!

Og tusen takk for at jeg får bli med videre!! Gleder meg til neste oppgave.....

Gladie sa...

Gratulerer så mye, Anne Kristine - og lykke til dere som går videre!
Tusen takk for meg, det har vert kjempemoro! :)

annes paperfun sa...

Nå ble jeg helt satt ut her!!!
Tusen tusen takk ...ble helt stum her jeg...
Har vært borte i hele dag så dette var en superoverraskelse og ekstra bursdagsgave..he.he ble et år eldre om fredagen...
Gratulere til alle dere andre også som gikk videre til neste runde..

Torill sa...

Grattis!!! Det var jo det jeg sa!!!
Kjempekjekt å ha vært med så lenge!!! Lykke til videre alle sammen!

lam sa...

ej hvor skønt ,jeg er videre, det havde jeg ike regnet med , med alle de flotte layout ,der var lavet.

Stort tillykke til Anne Kristine

Bente sa...

Gratulerer til dere som gikk videre! Dere er råflinke!!